a chronology of thoughts.
welcome
Everybody has a secret world inside of them. All of the people of the world, I mean everybody. No matter how dull and boring they are on the outside, inside them they’ve all got unimaginable, magnificent, wonderful, stupid, amazing worlds. Not just one world. Hundreds of them. Thousands maybe.
« back forward »
20 August 2015, 00:05
我沒想象中的那麼強大,所以... 
當我走不出這座離島的時候
請你給我一艘小船
即使只是舢板
那也已足夠
讓我
獨自離開

當我在午夜感到寂寞的時候
請你給我一片星空
即使一片黑
那也已足夠
讓我
獨自漫步

當我迫不及待地奔向終點的時候
請你給我一張椅子
即使缺了一隻腳
那也已足夠
讓我
獨自歇息