a chronology of thoughts.
welcome
Everybody has a secret world inside of them. All of the people of the world, I mean everybody. No matter how dull and boring they are on the outside, inside them they’ve all got unimaginable, magnificent, wonderful, stupid, amazing worlds. Not just one world. Hundreds of them. Thousands maybe.
« back forward »
07 June 2015, 02:44
我就像一個盒子 

我就像一個盒子
只能放一樣東西的盒子
但是我拼命把東西塞進去
不斷地淹沒自己
想把盒子填滿
當東西越多壓力就越重
我就快把自己壓得看不見了

我承受不到
我嘗試找出歸咎一切的真理

這太龐大太沉重了

我以為自己可以喜歡一切
還拼命往自己身上丟
還自以為可以做得很好

我現在要把一切倒出來
狠狠地倒出來