a chronology of thoughts.
welcome
Everybody has a secret world inside of them. All of the people of the world, I mean everybody. No matter how dull and boring they are on the outside, inside them they’ve all got unimaginable, magnificent, wonderful, stupid, amazing worlds. Not just one world. Hundreds of them. Thousands maybe.
« back forward »
17 November 2015, 20:22
悲觀主義 
悲觀和負面不是同義詞。

悲觀主義可以讓人更積極面對人生的不完美,認清現實和期待的差距。

但是我沒想到原來我在以悲觀的角度在學習著

就好像我說我也希望我是那玫瑰色的你一樣

雖然我可能會無能為力

但至少我能先改變自己

所以我才想堅持我現在的創作

至少我想讓大家知道我是這麼想的

至少在這個當下,我是這麼想的