a chronology of thoughts.
welcome
Everybody has a secret world inside of them. All of the people of the world, I mean everybody. No matter how dull and boring they are on the outside, inside them they’ve all got unimaginable, magnificent, wonderful, stupid, amazing worlds. Not just one world. Hundreds of them. Thousands maybe.
« back forward »
08 February 2015, 17:13
你說我不像是個會喜歡聽快歌的人,其實啊我也有聽慢歌的時候
你說我讀過很多書,其實啊我有時候也會野蠻得像個野蠻人一樣
我沒計過我讀過多少書也沒算過我學會了多少東西
好像很多但是可能也只是很少
或許我只想過
我想要成為怎麼樣的人卻沒想過要怎麼樣對人
你讓我覺得自己很棒的同時又覺得自己很爛
你很煩啊啊啊廢話那麼多
但是有什麼重要過你肯了解我